Acupunctuur gemeente Best

acupunctuur gemeente best

Praktijk Eindhoven – acupunctuur, massage & yoga.

Dit is de website van Praktijk Eindhoven. Deze praktijk, die gevestigd is in Eindhoven, is in 2007 opgericht door Sas Odenthal. Haar praktijk biedt massage, acupunctuur en yoga. Kinderen, jongeren en volwassenen uit de gemeente Best of omgeving zijn van harte welkom voor acupunctuurbehandelingen en/of massagebehandelingen in de praktijk van Sas Odenthal, Praktijk Eindhoven.

De klachten en pijnklachten waarmee u terecht kunt in deze praktijk zijn zeer divers. Om u een indruk te geven van (pijn)klachten die onder andere behandeld worden, het volgende overzicht:

• Huidproblemen, hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan eczeem en psoriasis
  • Spanningsklachten, waaronder gevoelens van onrust
  • Hoofdpijn, bijvoorbeeld migraine
  • Buikpijn en buikklachten, waaronder:
  • Maagpijn en maagklachten;
  • Een opgeblazen buik;
  • (chronische) darmklachten, zoals het prikkelbaar darmsyndroom (PDS), de ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa
  • Klachten als gevolg van een whiplash
  • Slaapproblemen
  • Nekpijn en nekklachten
  • Hooikoorts
  • Rugpijn en rugklachten, bijvoorbeeld een hernia
  • Schouderpijn en schouderklachten
  • Misselijkheid, bijvoorbeeld zwangerschapsmisselijkheid
  • Problemen met afvallen, gewichtsproblemen

Acupunctuur gemeente Best

Heeft u bijvoorbeeld last van hoofdpijn, rugpijn, rugklachten, nekpijn, nekklachten of schouderklachten? Met acupunctuur kunt u dit laten behandelen. Er worden dan dunne naaldjes geplaatst die een verstoorde energie doorstroming door het lichaam aanpakken. Door het herstel in balans van energie doorstroming, worden uw klachten aangepakt. Eventuele blokkades in uw lichaam worden zo opgeheven. Meestal wordt aanvullend met massage gewerkt om de pijnklachten zo snel mogelijk op te lossen.

Mensen uit de gemeente Beste en omgeving kunnen bij Praktijk Eindhoven terecht voor een grote diversiteit aan acupunctuur:

• Buikacupunctuur
  • TSEA electro acupunctuur
  • Klassieke acupunctuur
  • Vijf Elementen acupunctuur
  • Schedelacupunctuur
  • Cosmetische acupunctuur
  • Cardio-acupunctuur
  • Ooracupunctuur

Massage gemeente Best

Over het algemeen kan over massage gezegd worden dat het een zelfhelend vermogen van het lichaam heeft. Het biedt ontspanning in de spieren en zenuwen, zorgt voor een diepere ademhaling en brengt uw gedachten tot rust.

Taoïstische orgaanmassage is één van de vormen van massage waarvoor u terecht kunt bij Praktijk Eindhoven. Bij deze vorm van masseren worden verhardingen en verklevingen van organen in het lichaam, die pijn veroorzaken, los gemasseerd. Deze massage wordt onder andere ingezet bij mensen met chronische darmziekten als de ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa.

Waarvoor u ook terecht kunt bij Praktijk Eindhoven is de Japanse Shiatsu massage. Een vorm van masseren waarbij met een stabiele en invoelende druk wordt gewerkt. Vandaar dat deze vorm van masseren ook wel drukpuntenmassage wordt genoemd. Drukpuntenmassage verbetert de beweeglijkheid en zorgt voor een versterking van het immuunsysteem.

De massagebehandelingen worden in overleg vaak aangevuld met acupunctuur, waardoor klachten sneller herstellen. Praktijk Eindhoven biedt mensen uit de gemeente Best en omgeving de volgende vormen van massage aan:

• Ontspanningsmassage
  • Chinese massage
  • Shiatsu massage, ook wel drukpuntmassage genoemd
  • Taoïstische orgaanmassage

Yoga gemeente Best

Komt u uit de gemeente Best of omliggende regio, dan kunt u bij Praktijk Eindhoven terecht voor yoga. Praktijk Eindhoven biedt de volgende lessen: zwangerschapsyoga, Hatha yoga, power yoga en flow yoga.

De yogalessen bieden ontspanning en herstel en behoud van de gezondheid. Yoga voorkomt en geneest verschillende lichamelijke en emotionele klachten.

Wanneer u zich aangemeld heeft bij Praktijk Eindhoven, wordt u uitgenodigd voor een intakegesprek. Nadat er een passende diagnose is gesteld, zal een behandelplan opgesteld worden. Gevolgd door de behandeling bestaande uit massage en/of acupunctuur.

Ook kunt u bij Praktijk Eindhoven terecht voor yoga en voedingsadvies.

Praktijk Eindhoven ligt op de hoek van de Boschdijk met de ring (de rondweg) in Eindhoven en is vanuit Best heel goed bereikbaar.