Acupunctuur Veldhoven

Veldhoven Sas acupunctuur massage yoga

Voor wie zijn de behandelingen bedoeld?

Inwoners van Veldhoven en omgeving kunnen bij Praktijk Eindhoven voor massage, acupunctuur en yoga terecht.

Bij praktijk Eindhoven kunt voor een diversiteit aan klachten en pijn terecht, waaronder:

• Nekklachten, rugpijn, schouderklachten

• Hoofdpijn, migraine, clusterhoofdpijn, spanningshoofdpijn

• Allergieklachten, hooikoorts

• Huidklachten, zoals eczeem en psoriasis

• Buikpijn, maagpijn en maagklachten

• Darmklachten, waaronder prikkelbaar darmsyndroom (PDS), Colitis Ulcerosa en de ziekte van Crohn

• Opgeblazen buik

• Hernia

• Klachten of pijn in de zwangerschap,(zwangerschaps)misselijkheid

• Spanningsklachten, waaronder onrust

• Problemen met slapen

• Problemen met afvallen

• Problemen bij het zwanger worden

Acupunctuur Veldhoven

Bij Praktijk Eindhoven, kunnen Kinderen, jongeren en volwassenen uit Veldhoven en omgeving terecht voor verschillende vormen van acupunctuur, zoals klassieke acupunctuur, schedelacupunctuur, buikacupunctuur, Vijf Elementen acupunctuur, Cardio-acupunctuur, TSEA electro acupunctuur, cosmetische acupunctuur en ooracupunctuur.

Heeft u last van bijvoorbeeld hoofdpijn, nekklachten, buikpijn, rugpijn of bijvoorbeeld één van de andere eerder genoemde klachten, kan acupunctuur u helpen door een goede, constante en rustige doorstroming van energie door het lichaam te bewerkstelligen. Wanneer deze doorstroming namelijk te hevig verstoord is, ontstaan er klachten. Acupunctuur herstelt deze balans, door middel van het plaatsen van dunne naaldjes.

Massage Veldhoven

Ook kunt u bij Praktijk Eindhoven terecht voor diverse vormen van massage: Chinese massage, ontspanningsmassage, Shiatsu massage (ook wel bekend als drukpuntenmassage) en Taoïstische orgaanmassage. Massage stimuleert het zelfhelend vermogen van het lichaam, laat de spieren en zenuwen ontspannen en maakt de ademhaling dieper. Daarnaast komen uw gedachten tot rust.

De Japanse Shiatsu massage, ook wel drukpuntenmassage genoemd, versterkt ons immuunsysteem en verbetert tevens onze beweeglijkheid. Daarnaast geeft het ondersteuning bij veranderingsprocessen. Emotionele blokkades of vastzittend verdriet worden in beweging gezet. Bij Shiatsu massage wordt gewerkt met een invoelende en stabiele druk, vandaar dat het ook drukpuntenmassage genoemd wordt. Door deze druk ontstaat ontspanning op diep niveau.

Ook kunnen personen uit Veldhoven en omgeving bij Praktijk Eindhoven terecht voor Taoïstische orgaanmassage. Een vorm van massage die effectief is gebleken voor een diversiteit aan klachten, zoals maagklachten, darmklachten, buikklachten, kramp, spanningsklachten en een opgeblazen gevoel. Ook kan Taoïstische orgaanmassage ingezet worden bij chronische darmziekten als Colitis Ulcerosa en de ziekte van Crohn.

Daarnaast biedt praktijk Eindhoven ook voor mensen uit Veldhoven en omgeving Chinese massage en ontspanningsmassage.

Yoga Veldhoven

Praktijk Eindhoven biedt niet alleen acupunctuur en massage, maar ook een diversiteit aan yogalessen: power yoga, Flow yoga, Hatha yoga en zwangerschapsyoga.

Yoga ondersteunt bij herstel en behoud van de gezondheid. Het ondersteunt zowel bij voorkoming als genezing van diverse lichamelijke en emotionele klachten. Tevens bieden alle lessen ontspanning, voor iedereen uit Veldhoven en omgeving.

Via de contactgegevens op de website kunt u zichzelf aanmelden bij praktijk Eindhoven. Vervolgens vindt er een intakegesprek plaats. Nadat er een diagnose is gesteld, wordt een passend behandelplan gemaakt. Naar aanleiding van dit plan vindt acupunctuur en/of massage plaats. Daarnaast biedt praktijk Eindhoven yoga en voedingsadvies.

Vanuit de richting Veldhoven bekeken is Praktijk Eindhoven heel gunstig gelegen. De praktijk is dus goed bereikbaar voor iedereen uit Veldhoven en omgeving.