Klachten die behandeld worden

Hier volgt een lijst van klachten die goed behandeld kunnen worden.

Overzicht klachtenbehandeling met acupunctuur

De complete lijst met Praktijk Eindhoven welke klachten acupunctuurklachten die met goede resultaten behandeld kunnen worden is echter veel langer. Neem gerust contact op via info@praktijkeindhoven.nl of telefonisch via 06 3456 5511 als je vragen hebt. Op de pagina met reacties, geschreven door cliënten die in behandeling geweest staan ook diverse klachten beschreven die succesvol behandeld kunnen worden. Klik hier voor de reacties van cliënten van Praktijk Eindhoven. Uiteraard is dit slechts een greep uit het totaal van de klachten die in de afgelopen jaren behandeld zijn.

Algemeen

slaapproblemen, vermoeidheid, energiegebrek, (sport)blessures, onduidelijke klachten, afvallen, stoppen met roken, verminderde weerstand.

Gewrichten, spieren, pezen

artrose, reumatische aandoeningen, gewrichtsontstekingen, stijfheid, RSI, spierkramp, nek-, rug-, schouderklachten, fibromyalgie, whiplash, ischias.

Gynaecologie

menstruatie- en overgangsklachten, onvruchtbaarheid, IVF-traject, PMS, endometriose, verklevingen, witte vloed (leukorrhea).

Huid

eczeem, jeuk, allergieën, droge huid, gordelroos, psoriasis, transpireren, acné, cosmetische acupunctuur.

Hoofd, oog, oor

(spannings)hoofdpijn, migraine, aangezichtspijn, duizeligheid, zwaar gevoel in het hoofd, ontstoken, jeukende, droge of branderige ogen, oorontstekingen, oorsuizen.

Interne klachten

spanning op de borst, hartkloppingen, angina pectoris, bloedarmoede, kouwelijkheid, doorbloedingproblemen, hoge bloeddruk, lage bloeddruk.

Keel, luchtwegen, slijmvliezen

heesheid, keelklachten, astma, bronchitis, kortademigheid, (chronische) verkoudheid, hoest, hooikoorts, allergieën, chronische verkoudheid, holte-ontstekingen.

Ledematen

slijmbeursontstekingen, tennisarm, koude ledematen, zwaar gevoel, vochtophoping, kramp, spierpijn.

Maag/darm

misselijkheid, maagklachten, oprispingen, slechte eetlust, buikpijn/kramp, diarree, constipatie, Colitis Ulcerosa, Crohn, prikkelbare darm (PDS).

Mentaal

depressiviteit, angst, fobie, stress, onrust, lusteloosheid, burn-out, verdriet, opvliegendheid, emotionele klachten, trauma.

Urinewegen

blaasontsteking, urineweginfectie, incontinentie, prostaatklachten, impotentie, onvruchtbaarheid bij mannen.

Zwangerschap

misselijkheid, maagzuur, rugklachten, stuitligging, bespoedigen bevalling, pijn of vermoeidheid na de bevalling.